Spatiu Publicitar

Castiga bani cu Procash


Castiga bani cu Procash

Incepe sa castigi bani!
A castiga bani cu siteul dumneavoastra nu a fost niciodata mai usor. Castigati
comisioane mari cu cel mai bun program de afiliere din Romania. Nu exista o logica prea
complexa in spatele succesului nostru. Sunt oferite produse pe care oamenii le doresc,
de o calitate exceptionala si cu efecte garantate. Ca rezultat, afiliatii nostri au parte de
consumatori multumiti, care revin si cumpara de mai multe ori.


Castigati bani non-stop
Ca afiliat aveti avantajul ca pagina dumneavoastra de web va aduce castiguri 24 de ore
pe zi, 7 zile pe saptamana.


Cel mai bun sistem de afiliere!
Stim ca a face bani dintr-un site web este greu, uneori chiar se pare imposibil, insa noi la
ProCash credem ca puteti sa valorificati traficul dumneavoastra in cel mai bun mod
posibil. Cei mai buni afiliati din reteaua ProCash au o rata de conversie de 1:42, iar
media generala de conversie este de 1:87.
Cum comisioanele ajung pana la 135 RON, iar un comision aditional de 3% se adauga
din vanzarile facute de afiliati recomandati de dumneavoastra, este usor de calculat ca si
un site cu doar cateva sute de vizitatori pe saptamana poate sa aduca un castig
suplimentar consistent.Succes

Site Oficial : procash.ro

9 comentarii:

Anonim spunea...

bani pe net se fac din afilieri, reclama pe site, adsense si videochat

Anonim spunea...

Sunt multe metode de a castiga bani pe net.

Liga 3 spunea...

interesant...
alte metode mai stiti ? :D

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Unknown spunea...

Salut,

Un nou site social care isi rasplateste utilizatorii + o opertunitate de afacere cumparand pachete de actiuni:
http://cristiachim.blogspot.com/2011/02/sitetalk.html

Alex spunea...

sunt de acord ca banii pe net se pot face din afilieri, adsense ... spune-mi parerea despre site-ul meu ;)

ana@.fotografnunti.org spunea...

Da,intradevar sunt foarte multe metode de a castiga bani pe net,insa trebuie sa ai si vointa...

Masaj erotic spunea...

Sunt varii metode de a castiga usor bani,de exemplu sa lucrezi intr-un salon de masaj erotic,munca putina si bani multi!!!

Anonim spunea...

Salutare, va prezint o oferta tentanta.Multi a-ti urmarit seriale, ei bine de ce sa urmaresti seriale cand poti face bani postand serialele preferate pe anumite siteuri? Sumele se invart intre 300-400$ pe luna sau chiar mai mult, depinde cat de mult vrei sa muncesti(eu personal am facut 2.000 RON in aproape 2 luni sa zic)- nu-i rau pentru cei care nu se pricep.
Care este secretul ? Exista anumite siteuri unde uploadezi seriale, apoi la fiecare vizualizare prima primesti o suma de bani.
-NU este nevoie sa pui prietenii sa se uite la serial, exista siteuri unde postezi linkul si faci mii de vizualizari pe zi.
-NU ai nevoie de o viteza mare de upload.

Oferta mea este urmatoarea: In schimbul inregistrarii pe linkul meu de afiliere(inregistrare gratuita) va voi oferi un GHID amanuntit despre cum sa faci bani din aceste seriale.
- Ghidul este realizat in totalitate de mine, si este testat bineinteles.
- Ofer deasemenea consiliere prin Teamviewer oricand aveti nevoie.

Cerinte:
-Sa sti ce este paypal si sa detii un cont


Nu as vrea sa imi bat capul cu copii care nu pricep nimic.Bani ies mai mult ca sigur, pot oferi screenshoot catre plati(pe privat). Sumele nu sunt fictive, sunt reale.Nu este un fel de ptc care iti spune ca vei castiga 1000$lunar si faci 4 centi pe zi.

Rezumat: Te inscrii pe linkul meu de referal, eu iti dau ghid si te invat prin teamviewer tot ce este necesar.

Link de inregistrare: http://www.videobb.com/rewards.php?r=hi45tqxij24y

P.S. dupa inregistrare ma puteti adauga pe messenger id : bani_videobb si imi spuneti cu ce user v-ati inregistrat ca sa va pot da ghidul , nu postati aici ca vreti sa va inregistrati,


Search Engine Optimization and SEO Tools
faci-bani.com
Invata cum sa faci bani pe net! Singurul site unde o sa afli adevarul pentru monetizarea online!