ETARGET, furnizor de advertising contextual de tipul PPC (pay-per-click), s-a lansat recent pe piata din Romania, propunand o noua modalitate de utilizare a reclamei prin internet.
Acest serviciu vine in ajutorul firmelor cu bugete medii si mici, carora le asigura spatiu de publicitate pe portaluri partenere, la inceputul rezultatelor cautarii in motorul de cautare, pe primele pozitii in sectiunea catalogurilor si langa articolele relevante (articole care sunt legate de tematica mesajului). Noutatea pe care o aduce ETARGET consta in „tintirea audientei dupa un interes real. Clientul nostru nu plateste pentru afisare, ci pentru click-ul care aduce utilizatorul pe pagina web a firmei sale”, a declarat Marcel Vašš, Sales & Marketing Director ETARGET.
Lansat recent pe piata locala, ETARGET a incheiat deja parteneriate cu 38 dintre cele mai cunoscute portaluri romanesti pe care poate posta link-urile de reclama PPC. “Desi este un serviciu nou in Romania (prima initiativa de acest fel a aparut in 2005, serviciul fiind disponibil doar pe web site-urile furnizorului), suntem increzatori in potentialul pietei autohtone in ceea ce priveste reclama PPC. Este una dintre cele mai inovative modalitati de promovare a brand-urilor, oferind avantajul de a atinge doar publicul tinta al clientilor nostri”, a declarat Dl. Dusan Urban, Country Manager ETARGET Romania.
Un alt beneficiu al acestui serviciu este posibilitatea pe care o are clientul de a afisa reclama pe mai multe portaluri concurente, atat din Romania, cat si din celelalte trei tari in care ETARGET isi desfasoara activitatea: Slovacia, Cehia si Ungaria. Sistemul este foarte simplu si poate fi folosit nu numai de catre marketeri, dar si de oameni care au cunostinte minime de marketing.
Pretul de start al unui click porneste de la 0,1 RON si variaza in functie de client si de disponibilitatea acestuia de a investi in serviciul PPC.
„Pentru a educa publicurile cu privire la acest tip de advertising si pentru a pozitiona sistemul ETARGET ca unul inovator, dar si eficient, avem nevie de parteneri puternici si de incredere. Ne-am ales partenerii strategic, din convingerea ca aceasta colaborare va fi una extrem de productiva si va veni in intampinarea cerintelor clientilor nostri”, a declarat Dusan Urban, Country Manager ETARGET Romania.
Reteaua de portaluri partenere ETARGET s-a extins pana in acest moment la 38 - pe unele dintre ele reclama clientilor poate fi deja afisata, pe altele procesul este in curs de implementare. Printre acestea se numara kappa.ro, ziare.com ele.ro, acasa.ro, rol.ro, zoohoo.ro, etc.
Spatiu Publicitar
Etarget a lansat si in Romania reclamele PPC
Posted by : Robbye on
duminică, 30 noiembrie 2008
|
Etichete:
Bani pe Net
|
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu